FAQ

Nie, jednak rejestrując konto możesz zapamiętać adres dostawy oraz masz dostęp do takich opcji jak status zamówień, historia zakupów, lista ulubionych produktów. Dodatkowo masz możliwość korzystania z promocji dla stałych klientów.

 

Aby założyć konto w sklepie internetowym należy kliknąć w ikonkę „Moje konto” w prawym górnym rogu strony, następnie „Załóż nowe konto” oraz podać wymagane dane. Po wpisaniu i kliknięciu „Kontynuuj” zostanie wysłany e-mail potwierdzający założenie konta.

 

Tak, wystarczy, że po zalogowaniu wejdziesz w „Moje konto’”, a następnie w „Dane adresowe”.

 

Ceny nie są widoczne dla osób, które korzystają z zagranicznego IP. Wystarczy, że zarejestrujesz na stronie polski adres dostawy.

 

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Przy zamówieniach złożonych w dni robocze (od poniedziałku do piątku) do godziny 15:00 paczka jest przygotowana do wysyłki w ciągu 24 godzin od chwili zaksięgowania wpłaty.

 

Tak, o rezygnacji z zamówienia można nas poinformować drogą mailową na adres gatta@gatta.pl lub telefonicznie pod numerem 885 827 827. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, przesyłka zostanie wstrzymana.

 

Tak, zamówienie można zmienić kontaktując się z nami telefonicznie 885 827 827 lub mailowo gatta@gatta.pl. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, a dane produkty są dostępne, zmiana będzie możliwa.

 

Tak, należy poinformować nas niezwłocznie o tym telefonicznie lub mailowo. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, będziemy mogli je połączyć.

 

Przy zamówieniach poniżej 149 zł koszt dostawy to 14,90 zł.

Zamówienia powyżej 149 zł wysyłamy GRATIS.

 

Tak, aby wysłać paczkę na adres zagraniczny skontaktuj się z nami mailowo gatta@gatta.pl.

 

Niestety na ten moment nie posiadamy takiej możliwości.

 

Za zakupy możesz zapłacić z góry (PayU), przelewem bankowym lub przy odbiorze.

 

W takim wypadku można dokonać wpłaty tradycyjnym przelewem bankowym, w tytule podając nr zamó wienia:

SKLEP INTERNETOWY GATTA
Ferax Sp. z o.o.
ul. Ceramiczna 1b
98-220 Zduńska Wola
19 1240 1545 1111 0010 5011 1603

 

Tak, wystarczy odesłać produkty w ciągu 30 dni wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Formularz jest dostępny na stronie http://www.gatta.pl/template/gatta/download/formularz-zwrotu.pdf

Paczkę należy odesłać na adres:

Sklep Internetowy Gatta
ul. Ceramiczna 1b
98-220 Zduńska Wola

 

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz zwrot należności za produkty na konto bankowe.

 

Niestety nie. Prosimy o zwrot produktów na adres:

Sklep Internetowy Gatta
ul. Ceramiczna 1b
98-220 Zduńska Wola

 

Pieniądze są zwracane na konto podane w formularzu zwrotu lub mailu.

 

Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 885 827 827 lub mailowo gatta@gatta.pl.

 

Zapisując się do newslettera otrzymujesz 15% rabatu na zakupy oraz jesteś na bieżąco informowany o aktualnych promocjach. Rejestrując konto masz dostęp do promocji dla stałych klientów.