FAQ

Czy rejestracja jest konieczna aby móc dokonywać zakupów?

Nie, jednak rejestrując konto możesz zapamiętać adres dostawy oraz masz dostęp do takich opcji jak status zamówień, historia zakupów, lista ulubionych produktów. Dodatkowo masz możliwość korzystania z promocji dla stałych klientów.

 

Jak zarejestrować się w sklepie internetowym?

Aby założyć konto w sklepie internetowym należy kliknąć w ikonkę „Moje konto” w prawym górnym rogu strony, następnie „Załóż nowe konto” oraz podać wymagane dane. Po wpisaniu i kliknięciu „Kontynuuj” zostanie wysłany e-mail potwierdzający założenie konta.

 

Czy mogę dokonać zmiany danych podanych przy rejestracji?

Tak, wystarczy, że po zalogowaniu wejdziesz w „Moje konto’”, a następnie w „Dane adresowe”.

 

Dlaczego nie widzę cen produktów?

Ceny nie są widoczne dla osób, które korzystają z zagranicznego IP. Wystarczy, że zarejestrujesz na stronie polski adres dostawy.

 

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Przy zamówieniach złożonych w dni robocze (od poniedziałku do piątku) do godziny 15:00 paczka jest przygotowana do wysyłki w ciągu 24 godzin od chwili zaksięgowania wpłaty.

 

Czy mogę zrezygnować ze złożonego zamówienia?

Tak, o rezygnacji z zamówienia można nas poinformować drogą mailową na adres gatta@gatta.pl lub telefonicznie pod numerem 885 827 827. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, przesyłka zostanie wstrzymana.

 

Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Tak, zamówienie można zmienić kontaktując się z nami telefonicznie 885 827 827 lub mailowo gatta@gatta.pl. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, a dane produkty są dostępne, zmiana będzie możliwa.

 

Jeśli złoże dwa zamówienia, czy mogę je połączyć ?

Tak, należy poinformować nas niezwłocznie o tym telefonicznie lub mailowo. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, będziemy mogli je połączyć.

 

Jakie są koszty dostawy paczki?

Przy zamówieniach poniżej 149 zł koszt dostawy to 14,90 zł.

Zamówienia powyżej 149 zł wysyłamy GRATIS.

 

Czy mogę zamówić towar na adres zagraniczny?

Tak, aby wysłać paczkę na adres zagraniczny skontaktuj się z nami mailowo gatta@gatta.pl.

 

Czy mogę odebrać zamówienie w salonie stacjonarnym?

Niestety na ten moment nie posiadamy takiej możliwości.

 

Jakie są formy płatności?

Za zakupy możesz zapłacić z góry (PayU), przelewem bankowym lub przy odbiorze.

 

Wybrałam płatność online a nie dokonałam wpłaty, co zrobić ?

W takim wypadku można dokonać wpłaty tradycyjnym przelewem bankowym, w tytule podając nr zamówienia:

SKLEP INTERNETOWY GATTA
Ferax Sp. z o.o.
ul. Ceramiczna 1b
98-220 Zduńska Wola
19 1240 1545 1111 0010 5011 1603

 

Czy mogę oddać zakupione produkty?

Tak, wystarczy odesłać produkty w ciągu 30 dni wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Formularz jest dostępny na stronie http://www.gatta.pl/template/gatta/download/formularz-zwrotu.pdf

Paczkę należy odesłać na adres:

Sklep Internetowy Gatta
ul. Ceramiczna 1b
98-220 Zduńska Wola

 

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz zwrot należności za produkty na konto bankowe.

 

Czy można dokonać zwrotu w salonie stacjonarnym?

Niestety nie. Prosimy o zwrot produktów na adres:

Sklep Internetowy Gatta
ul. Ceramiczna 1b
98-220 Zduńska Wola

 

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane produkty?

Pieniądze są zwracane na konto podane w formularzu zwrotu lub mailu.

 

Co zrobić w przypadku gdy zamówiony towar jest uszkodzony?

Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 885 827 827 lub mailowo gatta@gatta.pl.

 

Czy jest możliwość uzyskania rabatu?

Zapisując się do newslettera otrzymujesz 15% rabatu na zakupy oraz jesteś na bieżąco informowany o aktualnych promocjach. Rejestrując konto masz dostęp do promocji dla stałych klientów.